המתנה שיווקית

המתנה שיווקית היא פתרון פופולרי הנכנס במקום צליל החיוג, או בעת המתנה למענה בשלוחה מבוקשת. 

ניצול נכון של זמן הלקוח בעודו יוצר קשר - הוא כלל מפתח.

בזמן ההמתנה ניתן לידע את הלקוח בפרטים חשובים, המועברים בצורה נכונה ונעימה, בעזרת קריינות מקצועית ומוזיקת רקע מותאמת. 


חשיבות מכרעת היא לבחירה נכונה  - של קול הקריין/קריינית, לאוירה שתבויים (אסרטיבית / קלילה למשל),  ולהתאמת המוזיקה המדוייקת למיתוג העסק בצורה איכותית ומרשימה.

למשל יש הבדל גדול מאוד  בין קריינית של חברת קוסמטיקה לקריינית של חברת הייטק.
קריין מקצועי יודע לקריין לפי אופי החברה בהתאם לבימוי המפיק. כאשר מקליטים תשדיר פרסומת ומטרת ההקלטה היא פרסומית, מומלץ להקליט קריין בעל גוון קול שונה מהמקובל. העניין עובד גם להפך, לחברה המוכרת מוצרי בניין נקליט קריינית בעלת קול נשי ועדין, לחברת קוסמטיקה נקליט קריין בעל קול גברי, הסיבה היא שנשים ישימו לב לקול גברי יותר מאשר לקול נשי. לפעמים את אפקט גדול יותר ונעצים את האפקט על הלקוחות. 

המוזיקה תלווה את הקול של הקריין/קריינית ותעצים את התחושה שהחברה מעוניינת לשדר.
לכל עסק  נתאים מוזיקה בהתאם למהות. 
למשל לחברות תוכנה מוזיקה קצבית ועדינה, לחברת ביטוח מוזיקה נעימה רגועה, אופטימית.לרואה חשבון או עורך דין כנראה שנבחר מוזיקה רשמית יותר, בעלת אופי קלסי ועדין.
חברת הפקות ותקליטנים תשדר שמחה, אקטיביות, אוירה צעירה. 

לסיכום בחירה נכונה של קריין ומוזיקה ימתג את בית עסק בצורה איכותית ומרשימה.